Theme Preview Rss

精灵两岁咯!~家人



今天我两岁咯!
上星期六,大姑、姑丈和三姑一家都来为我庆生日。


我当然很开心咯!因为他们带了好多礼物来。


阿嬷特别开心喔!因为除了新年,难得那么人齐。
大伙都抽空前来为我祝贺,哈哈!我面子可真大哩!


回到家,赶紧打开礼物。。。
先开最大的这一份。。。哇!是玩具。。。玩具!
是一套玩具鼓!我一心只想快点开来看,
其他的礼物我都不感兴趣了。

Technorati Tags: | | | | | | | |

4 评论:

凯雯,凯馨 说...

hAppY BIRTHday to you....

LHS 说...

Unfortunately i can't see the slide here (is my proxy problem), but i sure she was very happy to unwrap the presents!

LHS 说...

Aiyo, is youtube not slide.

ZMM 说...

Hey, except the first pix the rest of photos didn't turn out. :(

But looks like a fun day for her!!

Show us her drum set!