Theme Preview Rss

精灵两岁咯!~家人



今天我两岁咯!
上星期六,大姑、姑丈和三姑一家都来为我庆生日。


我当然很开心咯!因为他们带了好多礼物来。


阿嬷特别开心喔!因为除了新年,难得那么人齐。
大伙都抽空前来为我祝贺,哈哈!我面子可真大哩!


回到家,赶紧打开礼物。。。
先开最大的这一份。。。哇!是玩具。。。玩具!
是一套玩具鼓!我一心只想快点开来看,
其他的礼物我都不感兴趣了。

Technorati Tags: | | | | | | | |

4 评论:

凯雯,凯馨 说...

hAppY BIRTHday to you....

AsleyLee 说...

Unfortunately i can't see the slide here (is my proxy problem), but i sure she was very happy to unwrap the presents!

AsleyLee 说...

Aiyo, is youtube not slide.

Zara's Mama 说...

Hey, except the first pix the rest of photos didn't turn out. :(

But looks like a fun day for her!!

Show us her drum set!