Theme Preview Rss

Alfie 叔叔家作客

这个周末还是一样的雾锁狮城!
已经两个星期窝在家了,连游乐场也没得去!
听说妈咪今天会带我去一位叔叔的新家!?
我即期待又兴奋,连午觉都不睡了!
Already two week no out door activity, all becouse of the HAZE!
I skip my afternoon nap, in order to go with mmy to attend her friend house warming.




来到叔叔家,我毫不客气的“游览”了一遍后,
发现餐桌上的饮料、面包、蛋糕。。。
我二话不说,就爬上了椅子,
一会儿面包、一会儿蛋糕的,快乐的品尝起来。
一时性起,也顾不得大人在那高谈阔论,高歌了起来。
Even this my 1st time there, i walk through every corner....
eating, playing, singing, crawl up and down.



有没有发现叔叔家的电话拨键特大?很有趣喔!
这就是害臊小帅哥的庐山真面目。
我好几次主动搭訕,他都害羞得躲起来:(
Did you notice the button of the phone? Ha... so cute hor, very BIG!
This Handsome Gogo very shy, each time i want to shake hand with him, he will hide to her mmy :(


Technorati Tags: | | | | | | |

7 评论:

IMMomsDaughter 说...

Navy blue suits Joelle as she is fair. She looks nice in the Cape Cod shirt/dress.

匿名 说...

荦怡真的好乖,不怕陌生。

Unknown 说...

不怕生的小孩真好,不像我们家倩仪,到谁的家都哭哭啼啼的,非常扫兴!

凯雯,凯馨 说...

表姐就是有这方面的“天分”。
去到哪里都是一样的“我行我素”,
当着是自己家,完全不会“客气”的哩。
:p

LHS 说...

荦怡真的不怕陌生,比男孩还要大胆!

匿名 说...

immomsdaughter,
i like her wear this shirt too.

Grace, Kelly, husia, 凯雯,
对呀,她大胆的性格,让我很自由(有人帮我顾她):)

ZMM 说...

So cute, her hand gesture in doing the counting sign!