Theme Preview Rss

妈咪的留言

由于工作性质的关系,
只能利用晚上时间写部落格,
刚开始都保持在每天一帖,
慢慢的。。。隔天一帖,
现在变成一星期一或两帖。
不时太忙、没空,
而是每一次坐在电脑前,
荦怡就会来把我拉走,
吵着要我陪她玩。
现在为何能写这帖子呢?
多亏了老公牺牲睡眠陪她(做晚班)。
I can only write my blog at night after work. Starting i write at everyday, then alternate day and then twice a week or maybe once a week. Its not becouse of busy, no time to write, But becouse of Joelle. She will came to "distrub" me, seek for my company. I manage to write this blog now, is becouse of Hubby sacrifice his sleeping time (he work night shift today) to play with her. Thank You DADDY! ~~ message from mommy

Technorati Tags: | | | | |

9 评论:

凯雯,凯馨 说...

爹爹也是下班后,等凯雯睡了才有机会碰电脑。因为凯雯喜欢和爹爹玩嘛!:p

IMMomsDaughter 说...

I know what you mean. If hubs is not in, I can never get anything done on my laptop with my girl in the house :)

Grace 说...

我只能利用上班时间写部落,在家根本没时间,要应酬俩个小孩。如果等他们睡着了,自己也太累跟着睡了。

薇薇 说...

我也一樣,只能利用上班时间写部落.只要我一開電腦,嘉晨就會來搞亂.
荦怡的爸也要做晚班嗎?

Unknown 说...

我就不同了,我是利用倩仪午睡时上网的。有时她醒时,我也会上网,但觉得很过意不去,还是陪伴她比较好。

LHS 说...

I used to online when Jo is going to school..

I wouldn't be able to sit still in front of computer if he is at home, as he would keep disturbing me..

Joey 说...

我也是在上班时间写blog或晚上等彤彤睡着后才上网。。彤彤哪肯放过我陪她玩。。。

荦怡 说...

各位叔叔、阿姨们,
看来恁们家的宝贝也和我一样,老爱缠着爹地或妈咪!
妈咪不能利用上班时间用电脑,只能牺牲一点睡眠咯!
薇薇阿姨,
我爹地在港务局工作,得轮早、午、晚三班,很辛苦!也没有固定周末、周日休息,所以不能在每个周日陪我们!
immomsdoughter,
you are right!Thanks.

MayY . C 五月媽媽 说...

遲些女兒多大一点妳也會慢慢的有空才可以寫一个post、可能一个月才能做到哦!
but you got a lovely husband.....讚!