Theme Preview Rss

圣淘沙

平安夜前夕,大姑在圣淘沙租了间度假屋。
我们一家老少都到那去热闹。
吿诉你可别笑我,这我还是第一次来呢!
the day before X'mas Eve, we went to Sentosa. Believe or not? this is my 1st trip there!



一抵达度假屋,楼下的游泳池马上吸引了我!
丢下行李后我迫不及待的投入泳池的怀抱中,
看我悠游自在的池中玩乐,实在是乐不思孰。
1st thing i'm doing is jump down to the swimming and enjoy to playing alone there.


泳池上来后,又到沙滩玩沙去咯!
up from the swimming pool, i just can't wait to play at beach not far away.


玩累了?可以坐上免费的游览车到处观光。
tired? Can take this Du-du train for a ride.

妈咪说圣淘沙改变了很多,
现在也可以每人、每车两元就可玩得很尽兴了!
以后搬了新家驾驶不到十分钟就到了,
到时候就能常常来玩了!好也!
Ryan表哥、柠表姐、凯雯和凯馨表妹,
我搬家后一定要来我家喔!
到时我们可以一起到圣淘沙来玩。
mmy say Sentosa got alot changing since her last visit a couple year ago. Now just $2per pax, $2 per car can play for whole day, $4-$5 can settle you stomach already.
When i move to our new house which just 10mins drive distant, i can came more often liao! that is great!


Technorati Tags: | | | | |

3 评论:

凯雯,凯馨 说...

爹爹说凯馨妹妹还小哩。
或许等新加坡赌场开幕后才去吧!

凯雯,凯馨 说...

爹爹说凯馨妹妹还小哩。
或许等新加坡赌场开幕后才去吧!

荦怡 说...

哦!原来舅舅坏坏哩,一心只想着赌哩。。。
到时的改变更大了。。。面目全非!
其实妈咪倒喜欢圣淘沙现在的样子。。。

那不是要等好久。。。?!