Theme Preview Rss

同一地点,不同玩法!

这是我常来的游乐场。。。
不过这回我有新玩法。。。
my new method of playing at the same place...


哎呀!上得去,下不来了!“妈咪,救命呀!”。
Alamak! Can't get myself down!


原来骑木马,也能变成翘翘板哩!
This is the way i ride my horse, ride my horse...ride my horse...

走入游乐场的隧道时,我会说“inside tunnel”。
当驾车来到汽车隧道时,我也说“inside tunnel”。
Whenever i walk through the playgound tunnel i'll say "inside tunnel",
When the car came into the tunnel i'll also saying "inside tunnel".


一步出游乐场的隧道,我则说“no more tunnel”,
汽车一驶出隧道,我也说“no more tunnel”。
I'll say "no more tunnel" whenever i step out from the playground tunnel.
I'll saying "no more tunnel" too, when the car drive away from the tunnel.


Technorati Tags: | | | |

4 评论:

凯雯,凯馨 说...

表姐要尽量享受哦。
等搬家后恐怕就难得再回到这游乐场了。

LHS 说...

Wow,the third picture very very nice!

匿名 说...

姐姐好高了呐!

Unknown 说...

倩仪从不说她下不来,她会直接跳下来,曾经跌破嘴唇也不害怕。